Deklaracja dostępności Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
Deklaracja dostępności Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Treści niedostępne
- brak tłumacza języka migowego.
Wyłączenia
- dokumenty utworzone przed 23 września 2018 roku są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności,
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- treści archiwalne, niewykorzystane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Janina Sąsiadek.
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 42 689 20 88
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi
- Adres: ul. Felińskiego 7, 93-252 Łódź
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 42 689 20 81
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
W skład Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi wchodzi 6 placówek, świadczących usługi z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji leczniczej, stomatologii oraz administracja. Wszystkie lokalizacje dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych. Placówki zlokalizowane są przy:
Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi Filia ul. Cieszkowskiego 6;
- podjazdy dla niepełnosprawnych,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT,
Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi Filia ul. Felińskiego 7;
- podjazd do budynku,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT,
Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi Filia ul. Odrzańskiej 29,
- podjazdy do budynku,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT,
Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi Filia ul. Rzgowskiej 170,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT,
Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi Filia ul. Tatrzańskiej 109,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT.
Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi Filia ul. Paderewskiego 6,
- toaleta dla niepełnosprawnych.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
Pacjenci mają możliwość skorzystania z usług tłumacza migowego oraz wejścia z psem asystującym i psem przewodnikiem.